sâmbătă, mai 09, 2009

Vine Vara And I'm Having A Nervous BrakeDown...

   Azi de dimineata cand am deschis ochii si m-a lovit o raza de soare asa direct in retina am zis ca mor, am realizat ca vine vara.Sa dea dracu daca nu uitasem!Nici nu am realizat ca e din ce in ce mai cald , ca deh aici la noi primavara e mai capricioasa.Azi ploua maine e soare si poimaine mai da si 2 fulgi de zapada ca sa te panichezi de tot!Asa ca zilele astea am tinut-o ba in calduri neobisnuite pt perioada asta ba in ploaie nemernica si mocaneasca.Nici macar din aia care sa indemne la sex!

  In fine problema mea e alta acum: VINE VARA BAAAAH!Cum si ce daca vine vara ?V-ati ticnit?Iar se umple oras de turisti.Iar dau in apoplexie de cate ori ies din casa.Mai tata va jur nu am probleme la cap , doar ca urasc turistii.Sa stea dracului la ei acasa.Constanta nu e casa lor, eu nu ma duc la ei acasa sa fac mizerie nu ?

   Vin nemernicii cu miile bah.La nivel de trafic iti vine sa te impusti.Bucurestiul devine mic copil, iar noi localnicii dam in benganeala.Mai tata conduc astia ca in codru, mai ales numerele de Prahova.Ai spune ca la aia nu existe semne de circulatie.Ba exista futu-va-n freza de idioti, le-am vazut eu la tv, dar voi?Voi la ce pielea mea va uitati ma? La modul cel mai serios, vara pe strazi in Constanta e nenorocire.E mai rau ca in documentarele cu salbaticiuni de pe vechi de la Tele-Enciclopedia!Si sa te fereasca Sfantu sa te iei de vreun cretin din asta (indiferent de numar pana la urma) ca ti-o intoarce imediat "Ce mata vrei ma?"+ urari pt diverse rude decedate pe parte materna, asta daca nu cumva se da jos din masina cu ranga sa iti mai dea si 2 peste botul insolent!

    Orice zi de vara in orasul asta e un curs de supravietuire!Inveti cum sa nu omori vreun tampit din asta sau sa nu iti iei tu gatul de nervi!

   Pe langa faptul ca ii incurca soferia grav , ca au un limbaj de zici ca toti se trag din soferi de tir, ca sunt galagiosi peste masura, mai sunt si imputiti.De fapt si de drept asta este marea mea problema cu majoritatea turistilor.Vin la mare , fac o mizerie de nedescris, ajung acasa si spun: "Pfff am fost la mare bahh, la Mamaia, ce mizerie eraaa!!!"

   Pai cum durerea mea sa nu fie ma mizerie cand voi o faceti?Ma voi stiti ca vara 3 sferturi din lucratorii de la salubritate sunt mutati pe Mamaia?Matura aia si aduna gunoaie de pe plaja non-stop?Voi stiti ma ca nu fac fata?Cum dracu ma sa fie curat cand aia saracii nu au timp o noapte intreaga sa curete dupa voi, pana a doua zi?Urla marea ma ca o murdariti, am vazut indivizi care faceau baie in mare cu sampon ma!Da frate SAMPON!!! Am crezut ca m-am dus dracului de tot si nu vad bine!Am vazut asta-vara in Costinesti imagini de cosmar.Erau gunoaie pe plaja din 2 in 2 pasi , ba mai multe.Trebuia sa faci curat 10 minute in 5 metrii patrati ca sa iti poti pune prosopul pe nisip!Si ce era cel mai crunt?Plaja era full e oameni.Aia care ajung acasa si se sparg in figuri ca au fost la mare , tot aia erau pe plaja printre gunoaiele alea si se simteau bine , nici nu le vedeau.Ce e trist e ca erau cosuri de gunoi GOALE din 5 in 5 metrii.De cand ma stiu nu am mai vazut asa ceva si nu m-a mai intristat in halul asta aspectul litoralului!Am avut tupeul sa merg la plaja in statiunea mai sus mentionata , e si cea mai apropiata de casa.am innebunit cand la nici 3 metrii mai incolo era ditai clanul care o pusese de un gratar.Am crezut ca o iau razna.La cativa m de malul marii , pe o plaja plina pana la refuz de oameni sfaraiu micii.Apai prietene draga , iarta expresia, dar: "Mai da-te mortii matii!".

  Ce educatie primesc ma idiotii astia?Cine i-a crescut frate?In ce pestera imputita au trait bai tata?Cand vin toti gramada iti doresti o bomba atomica, acolo in mijlocul lor!

  Impanzesc orasul  si ii auzi zilnic: "Auzi fa Marie?Merge si noi diseara laTan Tan?Sau mergem la Banbu?Da sa iei fa aparatu sa vada astia unde furam noi!"Ii vezi dimineata la alimentara cum cumpara cofragu (sper ca am scris corect) de oua , dar seara....Ei bine seara isi pun pe iei sclipiciurile si kitsch-urile aduse de la mare departare (China sau Turcia) si fug la Banbu , unde dau 12 lei pe o apa plata de care trag panaaaaa rasare soarele!

   Dimineata ?Aaaa atunci incepe povestea! Isi aduna puradeii , isi iau ouale fierte, caseta de mici, gratarul , umbrela , ca deh nu se poate pleca de la mama dracu fara umbrela si se instaleaza pe plaja facand tot posibilul ca cei din jur sa se innegreasca de nervi.Galagia e in floare mai ales daca impricinatii mai au si vreun mp3 player cu boxele de la calculatorul de acasa.In cazul asta ei dragii cred ca daca noi nu ascultam muzica , inseamna ca nu avem asa ca se simt datori sa ne dea si noua! 

    Stimati imbecili, veniti de pe cine stie de unde, pt voi ar trebui sa se editeze an de an un ghid al comportamentului turistului.De ce an de an?Pt ca de fiecare data apar specii noi, care sufera mutatii la nivelul neuronului colectiv!Dragii mei , ambalajele si resturile de orice fel se arunca la cosul de gunoi, nu pe strada , nu pe plaja.Subliniem chistoacele de tigari aruncate in nisip.Mai tampitilor ati calcat fratie pe vreunul aprins ?Cam cati Dumnezei ati conjurat?

   Despre mersul seara la Mall , Banbu sau mai stiu eu ce maghernita de fite ce dracu sa mai spun?Sunteti cool?Sa fim seriosi.Sunteti in stare sa cumparati si un rahat ambalat frumos , doar pt ca e de la Banbu.Sunteti tampiti si atat!!!Jur ca intr-o zi am sa sucesc gatul unuia din asta!Nu ca as rezolva ceva la nivel de masa , dar macar am sa ma relaxez!Am sa il pun sa inghita toate gunoaiele pe care le gasesc pe plaja.Jegosilor murdariti marea si va plangeti!Jegosilor!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu