vineri, martie 06, 2009

Ma simt ca o conserva!

Mdah frate, cand am zis ca ma simt ca o conserva , Miki m-a intrebat de unde dracu le scot.

Pai daca asa ma simt?Si nu ca orice conserva ci una din aia ramasa de prin al 2-lea razboi mondial.Am capatana cat China si toti chinezii aia mici si multi cum sunt ei ma toaca tata.Imi danseaza cand pe timpan, cand pe jumatatea aia de amigdala stanga , cand prin ceafa.Am ajuns la concluzia ca le-ar fi trebuit si la astia o atomica picata asa din cer!Prea is multi tata la mine in cap.

Acu lasand la o parte orice poanta fie ea reusita sau nu , ma simt oribil.Ma doare mecla de nu stiu cum ma cheama.Parca tarai in cap o tona de blumb.Inca mai platesc iesirea aia cu mobra la Bucuresti , de ne-a potopit la intoarcere.Exact cand ziceam si eu gata!Am scapat!Ete p*la!Si ca sa fie tabloul complet, daca nu ma doare bila , ma omoara genunchiul drept si umarul tot drept.Apai futui, daca nu-i una e alta si eu tot nu dorm.Nu mai vreau frate calmante ca imi crapa capul, deja ma simt ca tipul ala de mergea pe luna.Mai stiti?Pff parca sunt in spatiu!Nu ma mai pot concentra si ma ustura felinarele intr-un mare fel!Trag de cartulia aia a lu Sven de turbez.Am citit in ultimele zile vreo 20 de pagini, nu pot mai mult ca o sa imi cada capu'.E bine ca nu e prima data cand o citesc si cam stiu ce se intampla. Dar pana la urma si la capat imi e egal ca am mai citit-o o data.Daca mi se iau cartile mor in cel mult 3 zile.Is mai dependenta de ele decat de tigari.

Cand citesc uit de mine efectiv, nu mai mananc , nu mai fumez nici macar cafea nu imi mai trebuie.Mi-e dor de capacitatea aia de a citi chiar si o carte pe zi.Nu ma dau mare, dar....You know!

Plus de asta ma simt ca o handicapata, serios , nu sunt in stare sa fac nimic asa cum trebuie.Si daca reusesc sa duc la bun sfarsit ceva inseamna ca mi-a luat cel putin 3 ore.M-am trezit peste noapte o inapta fratie, vorbeste lumea cu mine si eu sunt asa.....in general...

E bine ca sunt in stare sa fac misto eu de mine ca altfel ma prindea depresia si asa sunt on the edge!Hai ca deja se aglomereaza barul !A da sunt de munca ma si cum e vineri seara tre sa suport o geramada de betivi.Norocul lor ca imi sunt dragi majoritatea!Pe data viitoare!Poate pana atunci ma fac bine!Sau imi creste alt cap si cade asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu